Ето на какво сме способни, когато запретнем сериозно ръкави и се хванем на работа

ASUS за пореден път ни се довери и ни възложи изцяло рекламната си кампания на новия им лаптоп ROG GX700. И ние решихме – уникалният лаптоп с водно охлаждане заслужава и уникално представяне. Предизвикахме себе си и

организирахме една страхотна BTL кампания, подкрепена от радио реклама (вижте видеото)

Идеята в детайли – в The Mall за периода 11-14.02.2016 г. наехме рекламна площ, на която поставихме изградения и брандиран от нас щанд. Но зад него не бяха обикновени промоутъри, които просто да разкажат какво е различното в новия лаптоп. Напротив – зад щанда застана нашият луд учен (доц. Лъчезар Христов), неговият асистент (Мартин Недялков) и техните „помощнички“. Всички те показваха различни опити с течен азот, сух лед, калиев перманганат и горяха нитроцелулоза директно в ръцете на зрителите. Освен небивал интерес и постоянно пълен щанд, успяхме да предизвикахме хиляди възрастни и деца да се усмихнат.

Да не забравя да спомена и радио рекламата (ей така, между другото):

И малко снимки на щанда, доц. Лъчезар Христов и промоутърите.

 

Специални благодарности на Анета Христова за цялата организация, на Денислав Петров за производството на щанда и на Радка Ганчева за монтажа на видеото.

Можете да прочетете повече за доц. Лъчезар Христов, неговите идеи и екип тук:

Уникалното ни представяне на ASUS ROG GX700 накара хиляди деца и възрастни да се усмихнат

Вашият коментар

Меню